Uitnodiging "Kijk in mijn wijk" Veghel Zuid wijkdeel 4

Gepubliceerd op 7 maart 2023 om 09:21

Loopt u mee? Op dinsdag 14 maart 2023 vanaf 09:30 uur vindt er weer een wijkschouw plaats. Al een tijdje noemen we dit "Kijk in mijn wijk", omdat we die naam sprekender vinden. Deze keer lopen we een ronde door Veghel Zuid, wijkdeel 4. Naast leden van de werkgroep Leefbaarheid, medewerkers van de gemeente en Area kunnen hierbij ook wijkbewoners aansluiten.

Tijdens de "Kijk in mijn wijk" loopt een groep mensen een route door de wijk en controleert of de omgeving nog heel, schoon en veilig is. Verbeterpunten en problemen worden besproken en genoteerd, waarna er mogelijke oplossingen worden bedacht. "Kijk in mijn wijk" is een middel om kritisch te kijken naar onze buurt en de leefbaarheid en veiligheid te verbeteren.

De ronde die we gaan lopen, begint bij Service Apotheek 't Zuid aan de Professor Struykenstraat 3 in Veghel Zuid. We lopen door de straten hieronder genoemd. Wilt u zich aansluiten bij de "Kijk in mijn wijk" door Veghel Zuid wijkdeel 4? Kom dan op dinsdag 14 maart 2023 om 09:30 uur naar de Apotheek 't Zuid, zie de rode pin op het kaartje.

Veghel Zuid wijkdeel 4:

• Prof. Struijkenstraat
  • Schoutenstraat
  • Van Heemskerkstraat
  • Crijnssenstraat
  • De Ruijterstraat
  • Van Brakelstraat
  • Witte de Withstraat
  • Piet Heinstraat
  • Abel Tasmanstraat
  • Houtmanstraat
  • Hiddes de Friesstraat